piątek, 2 sierpnia 2013

PROLOG



Stałam przy kasie na jakiejś stacji benzynowej i wpatrywałam się w telewizor, na którym właśnie szły wiadomości sportowe. Zaciekawiły mnie, ponieważ jeszcze tydzień temu to ja stałam na tej murawie.

Wiadomości:

-„Właśnie zaczynają się zawody ogólnokrajowe w piłce nożnej dziewcząt w wielu 11-15 lat. Jednak wszyscy wypatrują najlepszej napastniczki zeszłorocznego turnieju Alex, która tuż po zawodach zniknęła a ślad po niej zaginął." -tu pokazane moje zdjęcie. Teraz mam dłuższe włosy prawie do pasa i zaczęłam się malować, żeby nikt mnie nie rozpoznał, ale zdarzają się osoby, które mnie rozpoznają.Z czasem o mnie zapomną -" Chodzą pogłoski, że przeprowadziła się do Los Angeles. Po tragicznej śmierci w wypadku samochodowym starszego brata- Matta . Zaprzestała gry w piłkę. W Wywiadach Alex opowiadała, że to właśnie dzięki jej bratu zaczęła grę, to właśnie dzięki Matowi mogliśmy oglądać tą niesamowitą dziewczynę za murawie. Alex mamy nadzieje, że zobaczymy Cię jeszcze na boisku i Twój niezwykły drybling oraz niesamowitą prędkość a teraz…

Nie tylko nie płacz, już dość wypłakałaś łez. Powstrzymaj napływ emocji. Zaczęłam szybo mrugać by nie poleciały znów strumieniami.

-Przepraszam czy to nie ty jesteś tą Alex?- Popatrzyłam na kasjerkę, dość wysoka blondynka raczej farbowana. Cholera chyba mnie rozpoznała. Wymyśl coś -skłam. Nieźle mi to ostatnio wychodzi.

Od śmierci brata musiałam kłamać, że już mi lepiej, choć wcale się tak nie czułam wręcz gorzej. Dlatego się przeprowadzamy do Los Angeles. A w tamtym domu jest zbyt wiele wspomnień. Mama sama to zaproponowała, więc wyjechałyśmy. Jesteśmy teraz tylko we dwie. Tata umarł, gdy miałam zaledwie trzy latka, więc nawet go nie pamiętam. Matt wiele mi o nim opowiadał. Był starszy od mnie o 5 lat.  I Tak to dzięki niemu zaczęłam grę w piłkę nożna. Mój brat Matt grał w juniorach, ale gdy poszedł do gimnazjum powiedział, że znudziła go już gra i nie chcę już grac. Myślałam, że ze mną też tak będzie, ale nie. Mam 14 lat a piłka to było całe moje życie.

Zerwałam wszelkie kontakty, z przyjaciółmi, drużyną. Musiałam. Wszyscy przypominali mi Matta. A ja po prostu chcę zacząć od nowa. Nowa szkoła, nowi kumple, zero piłki-zbyt bardzo przypomina mi Matta. Nowe życie. Tylko tego teraz chcę.

-Musiała mnie pani pomylić.- Po prostu nikomu nie powiem o mojej przeszłości. I po sprawie.  



OD AUTORA:

Jeśli ktoś to przeczytał proszę o komentarz. 

2 komentarze:

  1. Wiem że późno pisze ale prolog bardzo ciekawy i będe czytac dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytane :))

    OdpowiedzUsuń