wtorek, 22 kwietnia 2014

WAŻNE !


A więc tak.  W Piątek 25 Kwietnia 2014 roku o godzinie 14:00 wyjeżdżam  na 12 dniową wycieczkę do Hiszpanii -wycieczka planowana przez szkołę. :P

W piątek nie dodałam rozdziału ponieważ święta, sprzątanie i inne duperele. Do tego dochodzi że, jadę za 3 dni a nie mam podstawowych rzeczy jak strój kąpielowy i japonki. Spodenek też mam mało :(  Więc jeśli będę miała czas dokończę rozdział i dodam. Jeśli przekonam rodziców żeby pozwolili mi wziąć laptopa i będzie tam net to może dodam a jeśli nie będzie neta a będę mieć laptopa to z pewnością coś napiszę.

Dziękuje za komentarze. Kocham Was! <3 I nawet nie wiecie jaką mi motywację dajecie nawet tylko tymi dwoma komentarzami. :3

PS. Postaram się dodać 9 przed wyjazdem. Kocham! :3

Wasza Alex xoo

5 komentarzy:

  1. Okej, czekam ^^ miłego wyjazdu i zakupów ;* / directioner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.:** jutro wyjazd a ja dopiero teraz skończyłam wszystko szykować.
      dodam 9 za dwa tyg. mam nadzieje że poczekacie :3 i nie opuścicie tego bloga...

      xoo

      Usuń
  2. Kocham twojego bloga. Nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu. <3 z niecierpliwoscia czekam na nn ;*
    ~Ca

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy, kiedy, kiedy????? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Siema ludzie moi kochani czytelnicy. :) wlasnie jestem na tel. I zle misie pisze. ;) Chcialam was poinformowac iz rozdzial jest skonczony i za niedlugo bede konczyla 10 niestety mam problemy z netem ok kilkunastu dni nawet nie wchodze na fb. Wiec do konca tygodnia powinno sie wszystko naprawic i dodam. Kocham Was. Dodam jak tylko bedzie wszystko dobrze. :3

    OdpowiedzUsuń